środa, 25 lipca 2012

śniadanie



8 komentarzy:

  1. Smakowite śniadanko w przytulnej kuchni - czego chcieć więcej? Chyba tylko więcej zdjęć. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja jestem pod szczególnym wrażeniem masełka, choć oczywiście cała reszta tez mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam !
    Dostrzegam też popularne akcesoria kuchenne :) o taką patelnię toczyłam bój na Allegro :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Un fantastito trabajo!!
    besitos ascension

    OdpowiedzUsuń
  5. A mnie urzekły słoiki, zwłaszcza miód :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi Kia,beautiful work! It's a pleasure to visit the blog!!!Miniregards from sunny Spain.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne to Twoje jedzonko. Też czasem popełniam, ale brak mi wprawy i nie jest takie doskonałe jak Twoje.
    http//www.sowa58.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Też zwróciłam uwagę na patelnię! Przydałaby mi się taka... Masełko bardzo realistyczne, jak cała reszta :-)

    OdpowiedzUsuń